Trainingen

Haida Consultancy biedt een zeer gevarieerde set aan trainingen, die grofweg te verdelen zijn in IT Service Managementtrainingen en softskillstrainingen. Haida Consultancy werkt voor alle IT Service Management trainingen uitsluitend met geaccrediteerde trainers welke zijn geregistreerd bij EXIN, APMG of Peoplecert.

IT Service Management

  • ITIL® Foundation
  • ITIL® Intermediate Service Operation
  • ITIL® Intermediate Service Design
  • ITIL® Intermediate Service Transition
  • ITIL® Intermediate Service Offerings & Agreements
  • ITIL® Intermediate Operational Support & Analysis
  • ITIL® Intermediate Planning, Protection & Optimization
  • ISO 20000 Foundation

Softskills

  • Adviesvaardigheden voor adviseurs/consultants
  • Servicedeskvaardigheden
  • Basis communicatietechnieken
  • Faciliteren van workshops
  • Verandermanagement
  • Omgaan met veranderingen en weerstand
  • Conflicthantering
  • Teamdynamiek

Maatwerk

Naast bestaande en gecertificeerde trainingen heeft is Haida Consultancy gespecialiseerd in het ontwikkelen van specifieke maatwerktrajecten. Deze leertrajecten kunnen een combinatie zijn van zowel hard- als softskils en hebben een variatie van interventievormen. Deze unieke leertrajecten zijn zeer effectief en in veel gevallen ‘herbruikbaar’, waarmee de investering vaak snel kan worden terugverdiend.